onsdag 31 augusti 2011

It's fun to stay at the Y-M-C-A

Hallå!

I går var jag och Alisha och gymmade på "The Y", alltså YMCA:s gym. The Y verkar vara ganska stort här, de har förutom gym även till exempel dagverksamhet för barn och sommarläger. Gymmet var hur som helst väldigt fräscht och stort, åtminstone i jämförelse med vad jag är van vid. Jag fick en ganska ordentlig genomkörare, vilket var behövligt med tanke på att det var över två månader sedan jag gymade senast. Och idag känns det kan jag lova, träningsvärk for the win!
Alisha framför The Y

På kvällen åkte vi sedan för att handla mat. Jag trodde att vi skulle åka till en vanlig stormarknad, typ ICA Maxi, men icke sa nicke. Stället vi åkte till hette Costco, och där hade de precis allt - från kassaskåp till schampo, halloweendräkter för småbarn till choklad-Cheerios. Inne i affären såg det inte ut som i en vanlig mataffär utan mer som i lagret på Ikea - höga hyllor staplade med varor. Dessutom fanns alla matvarorna bara i storpack, tex 1,8 l schampoflaskor eller 2 kg våffelmix. Nästa gång vi åker dit ska jag ta med mig kameran in i affären så att jag kan ta lite bilder. Tills dess får ni nöja er med utsidan: 

Kram!

1 kommentar:

  1. Costco är ju underbart, allt är superbilligt. ;) Dock kanske det beror på att man måste betala en månadsavgift för att ens få komma in i affären :P

    SvaraRadera