lördag 27 augusti 2011

Have you heard the news today, I'm leaving town, I'm cashing out

Nu lämnar jag kalla Sverige (som för tillfället faktiskt inte är särskilt kallt) och åker till ännu kallare Kanada (där det säkert dessutom är kallt på riktigt)!

Är så sjukt taggad på att träffa alla anda utbytesstudenter under resan, men framförallt ska det bli kul att äntligen få träffa min värdfamilj! De verkar så himla snälla och trevliga, och jag är så glad och tacksam att de har valt att ta emot just mig! Och snart är jag faktiskt verkligen där - i Kanada!

Först väntar dock en, förmodar jag, långdragen och tröttsam resa. Men vad är det de brukar säga - "det är vägen som är mödan värd". Inte för att slutdestinationen verkar så illa den heller (tvärtom!), men man ska ju se det från den ljusa sidan!

Hur som helst: good luck, have fun - because I will!

Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar