fredag 26 augusti 2011

Butterflies

Så var den här. Sista dagen i Sverige innan jag åker till Kanada! Om 24 timmar sitter jag på ett flygplan på väg till London och om 36 (hoppas jag har räknat rätt nu) timmar är jag nästan framme i Vancouver, där min värdfamilj kommer att möta mig. Det är helt sanslöst!

Sov ganska dåligt inatt, antar att jag börjar få en rejäl släng av resfeber. Vilket i och för sig inte är särskilt konstigt med tanke på omständigheterna... Att visumet kom igår gjorde mig lite lugnare, men icke desto mindre är jag något av ett nervvrak just nu - fjärilar i magen är bara förnamnet.

Min sista dag hemma ska ägnas åt att packa klart, åka förbi skolan och säga hejdå till alla, och äta ute med familjen på kvällen.

Å, jusste, måste bara flika in något om gårdagskvällen, som efter sista träningen med klubben spenderades hos Louise. Väldigt mysigt var det och jag fick även en otroligt fin fotobok som hon hade gjort. TACK!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar