tisdag 22 november 2011

Huset

Hej igen!

Tänkte att jag skulle ta den pluggfria kvällen i akt och lägga upp lite bilder på huset. Jag vet att jag har varit otroligt seg med detta, även om jag tog bilder för massor av veckor sedan. Så även om bilderna är gamla, här är de:

Skrivbordet i mitt rum. Det enda som har förändrats är att jag
numera har ganska mycket mer saker på min anslagstavla

Bokhyllan och den lilla soffan (ovanför den har jag nu en
affisch med Eiffeltornet på)

Sängen, som vanligt prydligt bäddad

Tv-rummet i källaren (vägg i vägg med mitt rum). Vanligtvis
inte riktigt lika stökigt...

Köket sett från "bardisken" mellan köket och vardagsrummet
 (och ja, den är fortfarande lika full med saker)

Köket igen

Alisha, som vanligt pluggandes vid matbordet (precis till
höger om köket)

Vardagsrummet med den öppna spisen, som dock enbart är till
för dekoration. Vad jag vet går det i alla fall inte att elda i den,
inte ens låtsaseld...
Så, detta var de mest intressanta delarna av huset. Om jag får tid någon gång i framtiden så lovar jag att lägga upp fler samt uppdaterade bilder!

Puss!

1 kommentar:

  1. Haha vi har också en öppen spis som det inte går att elda ur, utan är bara där som prydnad :)

    Hoppas att det är bra med dig!

    Henrik

    SvaraRadera