söndag 19 juni 2011

Första

Hej  
och välkommen till min nya blogg! Här kommer jag att skriva om mitt utbytesår i Kanada som börjar i slutet av augusti (alltså om mindre två och en halv månad!). Bloggen är till för att  mina nära och kära och alla som kan tänkas vara intresserade ska få veta lite om vad jag sysslar med på andra sidan Atlanten.

Innan jag sätter igång vill jag bara säga att ni som tror att ni ska få se massor av bilder av dagens outfit, dagens inköp etc. kommer att bli besvikna. Det finns tre anledningar till att jag inte tänker ägna plats på bloggen åt detta:
1. Syftet med bloggen är som sagt att alla ni här hemma ska få reda på vad jag gör, inte vad jag har på mig
2. Jag är absolut inte tillräckligt modemedveten för att mina utstyrslar skulle vara värda att publicera, än mindre för att de skulle kunna inspirera någon...
3. Jag tror helt ärligt inte att det finns någon som faktiskt är särskilt intresserad av vad jag har på mig (om ni mot förmodan är det, just let me know)

Nog om detta nu! Känner att detta inlägg redan börjar bli för långt (låt mig få veta om jag tråkar ut er) och lovar härmed att försöka lägga ut så mycket bilder som möjligt i bloggen framöver så att den inte blir lika tung att läsa. Jag brukar vara ganska dålig på att fota, och ännu sämre på att lägga in bilderna i datorn, men får väl helt enkelt ta och bättra mig!

Hur som helst så hoppas jag att ni kommer att följa bloggen, och glöm inte att kommentera så mycket som möjligt (när jag väl har åkt måste jag ju få veta att ni lever)!

Ha en bra dag i regnet! 
Ps. Vill passa på att säga stort GRATTIS till min underbara vän Fille som fyller år idag! Puss!

2 kommentarer:

  1. åh ylva!!!!! LIKE LIKE LIKE!!! kmr stalka dig till hundra :P
    Gud va bra, men du kommer få ta en väldans omväg till skolan om du vill ta sällskap med mig :P hehehehhe

    Ha det bäääääääst!
    puss och kram <3

    SvaraRadera
  2. Låter bra det, stalka på du bara ;)
    Haha, omväg kan man lugnt kalla det! :P

    Puss :* <3

    SvaraRadera