onsdag 27 juli 2011

The final countdown

Hej bloggen, det var länge sen!

Orsaken bakom min långa frånvaro är såklart att jag befunnit mig mig i stenåldern de senaste veckorna. Eller nästan åtminstone - utan dator, internet eller varmvatten. Rätt svårt att blogga under de omständigheterna, eller hur?

Just nu befinner jag mig i alla fall i Skåne och har lyckats få tag i lite bredband. Men detta är ändå inte tänkt att bli något megalångt inlägg, som ni, kära läsare, vid det här laget är ganska vana vid. Nej, det enda jag egentligen ville tala om var:

OM EXAKT EN MÅNAD SITTER JAG PÅ PLANET PÅ VÄG TILL KANADA!

Så, nu vet ni! Nu ska jag ta och kolla lite på engelska Wallander!

Lägger in ett litet PS om hur ofattbart och fruktansvärt det som hänt i Norge är. Mina tankat finns hos offren och deras anhöriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar