lördag 9 juli 2011

En sten vid en sjö i en skog

Hej!

Tänkte försöka mig på det här med förprogrammerade inlägg, hoppas att tekniska jag klarar av det. Om allt har gått som det ska sitter jag i alla fall i bilen på väg till sommarstugan tillsammans med resten av familjen (förutom lillebror) och Mirro! Och om ni tycker att det har varit inläggstorka den senaste tiden så är det ingenting mot vad det kommer att vara den närmaste månaden - jag lämnar nämligen civilisationen och kommer att vara utan dator, TV, internet och allt vad teknologi heter! Vill ni nå mig får ni försöka med röksignaler.

Skämt åsido, jag nås via mobilen men kommer alltså inte att ha tillgång till bloggen eller Facebook. Kommer med andra ord att vara ganska isolerad... Men är tillbaka med full kraft igen runt 7 augusti!

Hoppas att ni får en fantastisk sommar med mycket sol, bad och ledighet! Det ska jag ha!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar